Desperate Housewives نساء حائرات
صحبة جميله من نساء حائرات كل واحده ليها حكايه واراء
انضمي معانا وعرفينا بنفسك..
صحبة جميله من نساء حائرات كل واحده ليها حكايه واراء
انضمي معانا وعرفينا بنفسك..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

صحبه بنات نتشارك في الحياه ازياء وطبخ واولاد وحضانات وتربيه

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
Like/Tweet/+1
المواضيع الأخيرة
» رمضان كريم
افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالسبت يوليو 21, 2012 4:27 pm من طرف sossa

» احساس غريب
افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالثلاثاء يوليو 17, 2012 9:56 pm من طرف sossa

» معلومات هامه عن تساقط الشعر
افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالثلاثاء يوليو 17, 2012 9:44 pm من طرف sossa

» يوميأت" عايزه اخس"
افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالأحد يوليو 01, 2012 10:38 am من طرف نوشا زين

» ايه رأيكم
افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالإثنين يونيو 18, 2012 8:26 pm من طرف maleeka

» ( الذاتوية) معايير تقييم الحاله العقلية لابني
افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالإثنين يونيو 18, 2012 8:17 pm من طرف maleeka

» افكار مهمه لست البيت
افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالإثنين يونيو 18, 2012 8:08 pm من طرف maleeka

» شيخوخه قبل الاوان
افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالأحد يونيو 17, 2012 7:11 pm من طرف maleeka

» الخرس الزوجي
افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالجمعة يونيو 15, 2012 7:41 pm من طرف سوزي

Like/Tweet/+1
Comments
find us
Comments

افضل مدراس فيصل والهرم

Ody Jody
Admin
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

مسات : 167

افضل مدراس فيصل والهرم Empty
مُساهمةموضوع: افضل مدراس فيصل والهرم   افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 10:23 pm

السلام عليكن

طبعا بما اننا ف يموسم المدارس يعني كل الامهات بتدور دلوقتي على مدرسة لولدها .. حبيت افتح الملف ده علشان ندردش شويه

..

انا بنتي كي جي 1 في مدرسة النيل للغات .. الله يسامحهم .. مصاريف حوالي 4 الاف جنيه بالباص .. تحصيل صفر وتعاون صفر وعدد الاطفال في الكلاس 40 طفل .. مفيش كونترول في الفصل خالص عمة البنت بتقولي راحت تزور المدرسة لقت بنتي واقفه قدام الكلاس مع زميلاتها والميس بتزعقلهم وهي قاعده علشان يدخلوا .. وبعدين اللي على لسان الادارة لو اشتكيت .. لو مش عاجبك اسحبي بنتك ..

دا غير قراصنه الباصات .. يعني على الخط بتاعنا باص طويل عريض فاضي على اربع اطفال والسواق بيقول بعد مدفعنا .. اسف معندين مكان فاضي .. طبعا علشان تمد ايدك في جيبك وتقوليلوا معلش علشان خاطري ..

حاجة ترفع الضغط ,,

الخلاص عايزة انقلها ولسة مش راسيه على مدرسة نضيفة .. وبفكر جديا انقلها تجريبي ايه رايكن ؟...
https://whispers.forumegypt.net
Ody Jody

Ody Jody

مسات : 29

مُساهمةموضوع: رد: افضل مدراس فيصل والهرم   افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 10:38 pm

انا مفهمشي اوي يعني في مسالت المدارس في مصر بس بنت بنت عمي في مدرسة لاغوز دي ليزيه في دقي هي مدرسة قديمة شويه بس تحفة بصراحة البنت بتتكلم اينجلش لانجوتش كويس مووت
بس انتو محسسنيني ان موسم المدارس ده مع موسم التززاوج Smile)
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: افضل مدراس فيصل والهرم   افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 10:52 pm

بصراحة لارووز دي تحفة يا جودي بس مشكلتها معايا انها بعيد جدا البنت هتدبهدل في الباص
شمس

شمس

مسات : 4

مُساهمةموضوع: رد: افضل مدراس فيصل والهرم   افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 11:02 pm

بس مش ديا مدارس انترنشونال يعني بيدرسو كل حاجه بالانقلش؟ ولا ايه وبعدين دي امة محمد كلها دخله لغات وفي الاخر العيال بردك بيبقى تحصيل الحكومه ايكاش بس احنا اللي بنضحك على روحنا
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: افضل مدراس فيصل والهرم   افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 11:09 pm

ازيك يا شموسة والله ليكي وحشه .. داحنا المفروض نشكر الفيس بوك على كدا بقى ..

بصى يا سيتي .. انا معاكي انه كله تحصيل حاصل واي كلام .. وانا كمان بفكر كده .. بس هنا في القاهرة الوضع مختلف احنا عندنا كثافة عاليه ماثرة على حاجات كتير قوي .. المهم .. المدراس في القاهرة زي الزفت حتى اللغات .. اللهم بقى اذا كنت مقتدرة مثلا ودخلتيه اللغات الدولي زي مدرسة الملكة مثلا ب 6900 الكي جي او الواحة .. بصى بداية من المبلغ ده هتلاقي الناس بتعامل طفلك بآدميه صدقيني والله

حدي عندك المستوى بتاع 4 الالاف في السنه ده ولا حاجة ..
عيوووووش

عيوووووش

مسات : 11

مُساهمةموضوع: رد: افضل مدراس فيصل والهرم   افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 11:21 pm

ايوا هي مدارس انترناشيونال يعني يا شموسه بتدي العلوم والرياضيات والدراسات والذي منه بالانجلش وشهاداتهم طبعا اعلى من المدارس اللغات العاديه وبعدين ياجماعة المدارس كلها وجع دماغ وانتي والله لو كانت مدرسة سوبر برده هتتعبي مع ابنك على فكرا
انا عندي ابني في تانيه ابتدائي في مدرسة الامل للغات مدرسة صغيرة كده وعلىقد حالها لكن الميزة ان ساعة الشكوى بروح لاماخزه اشطفهم كلهم عشان الدنيا تمشي تمام
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: افضل مدراس فيصل والهرم   افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 11:31 pm

لا انا بصراحة معرفش قصة الدراسات بالانجليزي دي .. بس والله يا جماعة انا شايفة ان العربي بقت فرصته احسن لان الكثافة في الكلاس اقل دا بلس انك مش هتغرمي جامد في الدروس لو اتزنقتي
عيوووووش

عيوووووش

مسات : 11

مُساهمةموضوع: رد: افضل مدراس فيصل والهرم   افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 11:33 pm

يعني هيكون الدنيل كلها متخرجة من لغات وانت بنتك بنت البطة السودا دا العيل اللي متعوب عليه بيتقيم بعد كده في البوزشن والراتب ولا ايه
sha3nona

sha3nona

مسات : 57

مُساهمةموضوع: رد: افضل مدراس فيصل والهرم   افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 11:52 pm

بصى يا عييوش ومتفصيش كده علشان مش انت بس اللي ربنا كرمك بعيال Smile)
لا بجد شوفي انا مش موجوده في القهرة بس ميزة القهاهرة ان حتى مدارسها معترف بيها انا واحده صحبتي موديه بنتها في مدرسة ترست تحفه طبعا هي هتقفللك 10الاف للولد بس صدقيني شغلك معاه في البيت طفيف وكمان البنت مش محتاجه دروي مع انها كانت قبل كده في مدرسة مش فاكره اسمها كانت مطلعا عينهم
sha3nona

sha3nona

مُساهمةموضوع: رد: افضل مدراس فيصل والهرم   افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 11:55 pm

طيب هقولكوكمان مدرسة ليسيه الهرم عندكو بيقولو بعد مالناظرة اتغيرت المدرسة بقت تحفة والانجليري احلى من العربي كمان بس مصريفها كام بقى مشعارفة وكمان اسمع عن لاروز ديليسيه حلوه جدا بردو والله اعلم
انا بس قولت ادخل اغلس عليكو شيويه D:
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: افضل مدراس فيصل والهرم   افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 12:01 am

اهلا بيكي يا هانم انا مش عارفة انتو كونتو نايمين فين بس المهم

كلامك منطقي جدا وانا علىفكره دخلت مدرسة الليسيه وسالت فيها بالظبت زي مانت حكيتي ومصارفها الكيجي 4800 غير الباص بس من جهة المستوي الله اعلم طبعا الموضوع ده لا يقاس دلوقتى وخصوصا انهم لسه مخرجوش اول دفعة سنه سته من الانجليزي

وانا اتفق معاكي من ناحية مدرسة لا روز دي ليزيه وقولت رايي فيها وكمان قالوا مدرسة عطاء الله حلوة جدا برضة وان كانت هي الخيار اللي بحبذه في التقل لرباب ان شاء الله بس بفكر برضة في التجريبي حد عنده اي اراء
sha3nona

sha3nona

مُساهمةموضوع: رد: افضل مدراس فيصل والهرم   افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالخميس مارس 01, 2012 12:15 am

bas ana lesa shaifa la rose a7la:P
برغوتة

برغوتة

مسات : 18

مُساهمةموضوع: رد: افضل مدراس فيصل والهرم   افضل مدراس فيصل والهرم Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 8:54 am

انا اعرف انك لو عازيه ابنك يتعلم ابعدي عن فيصل والهرم اصلا

مفيش علم مفيش علم مفيش اخلاق

داحنا بنتريق عليهم في الجامعة ياخوانا

بمناسبة مدرسة النيل

قعدي ابنك في البيت علميه صنعة احسنلكLaughing

افضل مدراس فيصل والهرم
صفحة 1 من اصل 1